Bez obzira što je do sada obavljeno 22.000 dokumenata u vezi sa rekonstrukcijom Železničke stanice u Novom Sadu, i dalje, suprotno onome što vlast tvrdi, nedostaju ključne stvari, kao što su Građevinski dnevnici.
Ne zaboravimo: 1. novembra 2024. godine stanica je zvanično bila gradilište, u državnom sistemu zavedena kao aktivno gradilište.
Obični ljudi na stanici nisu mogli znati da se zapravo nalaze na prostoru koji je neobeleźeno i neobezbedjeno zvanično gradilište, ali država je to znala i nije apsolutno ništa preduzela povodom toga. Pustili su u upotrebu gradilište!!!! Bez blama, bez srama. Ljudi nisu uopšte smeli da se nalaze tu.
Druga su pitanja šta nije uradjeno kako treba i ko je sve umešan u kradju para.
Javite Vučiću da je nadležan da vam donese građevinske dnevnike, ma da vi neznate ni gde su vam ŠKOLSKI dnevici od ove školske godie, ukoliko ih nađete videćete svoje ocene.
Kako to da je nestao glavni projekat iz 1964, pa se onda odjednom pojavio???
Komisija za kontrolu kvaliteta izvedenih radova iz 2025 morala da ima taj glavni projekat. I onda je komisija za kontrolu kvaliteta, morala da pristupi svim testiranjima i merenjima. U zapisniku te komisije mora da stoji da nisu dobili kompletnu dokumentaciju iz 1964.
Te kocke uopšte nisu postojale na krovu prvih nekoliko decenija postojanja stanice, pa je nejasno kako to očekuješ da vidiš njihovu ulogu u projektu iz '64? Dakle imamo situaciju da je ili očigledno moguće da su zatege stajale samo zahvaljujući sili trenja ako su stojale tako prvih 30-tak godina, ili ono verovatnije da si glup i ostrašćen i da te u stvari ni najmanje ne zanima istina već te samo zanima da se "otkrije" ono što ti želiš da se otkrije bez obzira da li je istina ili ne.
Pre svih ovih dokumenata, koji su OBAVEZNI, treba dati na uvid Glavni Projekat iz 64 da se vidi ULOGA betonskih kocki 30x30c30 cm na krovu koje su volšebno nestale i zanemarene. Ne može nadzorni organ da izjavi da on nije bio tu kada su uklonjene (prema pisanju novinara).Nije moguće da su zatege (kablovi) stajali samo zahvaljujući sili trenja između njih i krovne ploče.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ključni dokumenti za pad nadstrešnice i dalje "van domašaja"
Autor: N1
Novi Sad
•16.07.2025.
•18:47 > 19:18
Komentari 8
Nezaborav
Obični ljudi na stanici nisu mogli znati da se zapravo nalaze na prostoru koji je neobeleźeno i neobezbedjeno zvanično gradilište, ali država je to znala i nije apsolutno ništa preduzela povodom toga. Pustili su u upotrebu gradilište!!!! Bez blama, bez srama. Ljudi nisu uopšte smeli da se nalaze tu.
Druga su pitanja šta nije uradjeno kako treba i ko je sve umešan u kradju para.
Liki
Tty
501
Komisija za kontrolu kvaliteta izvedenih radova iz 2025 morala da ima taj glavni projekat. I onda je komisija za kontrolu kvaliteta, morala da pristupi svim testiranjima i merenjima. U zapisniku te komisije mora da stoji da nisu dobili kompletnu dokumentaciju iz 1964.
@Maserati
Nenad
Grga
Maserati
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H